Wednesday, December 30, 2009

partner in-crime berada di australia
sungguh jauh
beliau batuk-batuk yg agak jahat bunyinye
tetapi beliau dengan jayanya telah menularkan batuk tersebut kepada saya
maka saya pun batuk tanpa henti selama beberapa minit

selepas meletakkan beg di tempat duduk (macam kat sekolah plak)
(dan selepas bermain mata...i mean, said hi)
saya pun memborong ubat-ubatan sambil batuk secara pukal di kaunter kedai
panadol soluble, strepsil
'you are about to catch a cold' kata uncle itu
'yes uncle' too right you are
'there's panadol cold'
'ouh really?'

dan di sini, saya ingin menyatakan bahawa panadol cold adalah sangat berkesan
ye ini adalah iklan percuma untuk ubat yang berkesan

p/s: kalo selalu tak bole tido mlm macam ni, parah la aku

4 comments:

s.c.h.u.l.t said...

panadol cold itu memang berkesan pon. lepas tu macam ramai beli dan terhangat dipasaran.

cepat baik ye. jangan sakit2 pegi tengok kelip2 nanti ;)

Unknown said...

alhamdulillah
dah baik dah
tak sihat ni mesti sbb dok kutuk ed hardy kaw-kaw punye

nora ashikin said...

hehe..sempat jek buat iklan! bgs! :D

Unknown said...

ckin: of course la. dah elok kan? kalo ubat die tak bagos lain cite la