Wednesday, August 25, 2010

muntah bayi 2

imran sudah ada adik. dia sudahpun setahun. dia tidak boleh dikira
bayi lagi kerana dia sudah boleh berlari-lari seperti usain blot yang
kecil. sungguh pantas berlari dan sungguh panjang akal kalau nak
mintak dukung.

tetapi dia masih minum susu dan tidak boleh cakap lagi. jadi,
makciknya ini pun masih belum pasti jika beliau adalah bayi lagi atau
tidak.

ahad lepas dia datang bersama harapan eh silap, dengan ibu bapa dan
adik lelaki berpipi labuh. saya pergi mengajar, pulang jam 5. dia
sedang tidur. selepas membuli adik beliau, saya pergi bersiap-siap dan
dia pun bangun. seperti biasa, saya pun angkut la dia ke hulu ke
hilir. tengah elok-elok dukung, dia memuntahkan susu yang tak sampai
lima minit diminumnya.

aih apalah nasib selalu benar kena muntah bayi. imran, kau dah tua
ganyut pun muntah lagi kat aku nasib baik kau comel T_T

4 comments:

Bento-Hide said...

hahaha, aku yang ada bayi di rumah ni pun baru beberapa kali kena muntah bayi. itu tandanya kau sedang ke arah -----> yang betul tak lama lagi...

silakan terus berdoa pada Tuhan.

Unknown said...

bento: sedikit fedap la. mcm tetiap ali pun kene muntah. mcm susah gile nak jumpe bayi yg tak muntah kat aku.

ouh baik insyaAllah. akan doakan

Clarky Afif said...

mebi u just simply a puke magnet.

hohoho nasib aya tak muntah kat ai, dia muntah kat lantai then adik ai tolong cuci.

ah, i'm such a lucky sister :P

Unknown said...

clarky: ha tu mungkin juga. tmpt feveret baby muntah T_T
ah jelesnye adik anda begitu baik hati