Tuesday, November 10, 2009

'dah makan?'awak tanya saya
'dah'

sebenarnya saya nak cakap:
belum, saya belum makan lagi. saya tunggu awak ajak saya makan. kita duduk dekat meja sama-sama lepas tu kita berbual panjang. awak berkeras nak bayarkan makanan saya (sekalipun saya amik telur dgn sayur je sebab saya terlalu gemuruh dapat makan dengan awak) lepas tu saya biar awak bayar lalu menyesal kenapa tak ajak awak makan dekat Top Hat biar menangis awak bayar makanan.
kita berbual panjang, tak sedar hujan di luar. kemudian awak lari pegi beli payung dekat 7-Eleven (padahal perjalanan pulang ke pejabat tak sampai 40 langkah), suruh saya tunggu sampai awak datang. kemudian awak payungkan saya sebab awak sangat tinggi berbanding saya yang bonsai.
kemudian awak akan hantar saya depan pintu pejabat saya (yang terletak tak jauh dari pejabat awak) sambil cakap ' nanti kita minum petang pulak ye?'

tapi sayang. saya rasa itu semua takkan terjadi

hoi tido jangan berangan. oketengsbai

10 comments:

nora ashikin said...

huwwwaaaaaaaaaaaa!!
ucu jahat!!!
i ingatkan betul2 tadi!!
apeneh berangan jek??
huh!

saye punya excited sampai rasa nak tepon ucu skrg.tapi berangan rupenya.
kohkohkoh..

USAHA TANGGA KEJAYAAN

Unknown said...

sumpah takde niat nak menipu
tapi terpk jadi kene cepat-cepat tulis
mana la tau nak masukkan dlm cite baru nnt

ye ye baik
usaha itu tangga dan lif kejayaan

Zila said...

don't dream is over :p

s.c.h.u.l.t said...

:))

ucu..ni doa ek?

oke! dengan kadar segera mengaminkan! ;)

tapi..dia tu selalu lambat.camne? ah tensi lah dia tuuuuu T____T

Unknown said...

zila: six pence non the richer?
syud: time kaseh amin amin amin

Zila said...

betul! kalau jawab crowded house, dapat double marks

apunpital said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

ucu. if u change the dialog to

"dah makan?"

"nope, shall we?"

maybe half from its will be reality.

:) KEMON UCU. Jujur kunci cinta. auch!

Unknown said...

zila: ouh dah lain sgt kot jwpn tu
apun: hahahah (gelak smbl menangis)

Rizai Reeani said...

waa... saya juga ingat ianya satu realiti. bukan main romantik lagi lelaki itu.

it's okay, hope it will become reality one day... :D

Unknown said...

riri: ah ye la sgt. dlm mimpi sajelah