Monday, January 02, 2012

Sherlock Holmes - Kau Hado?

Jude Law handsome. Robert Downey Jr comel bla bla bla. We get it. Tak perlu huraikan.

yang perlu dihuraikan adalah orang-orang yang dah tengok filem ini tetapi menemankan saya pergi tengok. bukan seorang, bukan dua orang. Tiga orang tau. Kau? Hado?

aku nak cakap terharu kuat-kuat tadi tapi malulah saya. kontrol lettew. jumpa before this untuk marathon movie tapi tak sangka plak kan derang sgt sweet. sgt sweetlah, macam boleh dapat kencing manis sekejap lagi.

korang mmg bestestla rearrange, zhu dan munir. padahal aku ni budak MMU tersesat. zhu, kau kene lepak ngan aku kat kedai favourite barista. dekat ja pun, bukan jauh.

apsal aku rasa mcm budak sekolah buat entri gini?

P/S: trenchcoat, suit dgn long tail? aumm.

2 comments:

kakak said...

ye syg... nnti kite lepak same2.. this week x sempat kut.. next week mcm ok.. kim slm barista hensem tu..

Anonymous said...

hahaha welcome. aktiviti2 berpeleseran ni mmg kami suka LOL