Saturday, June 13, 2009

jam sudah menginjak pukul 1. badan letih, otak penat, otot minta diluruskan di atas katil. tapi seperti ada sesuatu yangmasih belum dilakukan. ada sesuatu yang tidak cukup. terasa akan kehilangan sesuatu. sesuatu yang tidak pernah disedari akan harganya, cuma sekarang baru terasa rindu. sekalipun sesuatu itu masih di sini.

perasaan terasa bercampur-baur. masa sungguh cepat berlalu dan seperti sudah tertulis, macam ada seuatu yang perlu aku sampaikan tetapi tidak terluah.

apa? aku tau apa tetapi aku tau semua sudah agak terlewat sekarang. dan aku dihambat rasa ego yang membuak. ego yang menghalang aku untuk menarik semuanya kembali.

jauh, sudah terlalu jauh.

kali ini aku tidak boleh menyesal. apa saja yang datang, kali ini memang sangat bergantung kepada rezeki.

aku bersyukur dengan peluang yang pernah diberi. mungkin aku yang tersilap dan buta.

empat huruf. empat huruf itu yang sebolehnya ingin aku kongsi bersama satu ungkapan, mungkin akan hanya tinggal kenangan.

cis kau. malam ini kau buat aku terharu lagi

1 comment:

s.c.h.u.l.t said...

ni pikir ape ni?

stop berfikir ucu!

*oh..klo tak fikir nanti otak mati*

fine..fine..pikirkan benda lain~ hehe ;)