Sunday, May 31, 2009

saya ada isu dengan facebook. saya merasakan ia tidak berguna kerana komputer riba saya sering tergantung tidak bertali apabila saya membukanya. tetapi pada hari ini, saya dengan penuh semangat waja, telahpun membuat sebuah kuiz yang menawarkan hadiah bagi sesiapa yang boleh menjawab kesemua soalan yang saya berikan.

berikut adalah soalan--soalann saya (yang saya fikirkan dari waktu petang dan ambil masa setengah jam untuk siapkan)

1) Saya paling suka lagu?
a) saya anak malaysia - dr sam (tak bole blah ni. padahal last dgr semasa masih naif)
b) just the way you are - billy joel (lagu thn 1985)
c) flowers in the window - travis (video clip agak ngeri)
d) if you don't want to love me - james morrison 9mcm bese, peberet artist)
e) geek in the pink - jason mraz (encik mraz pun saye sayang)

2) Buku kegemaran saya bertajuk
a) ranjau sepanjang jalan - shahnon ahmad (sedih oke. tp hilang g mane tah buku tu)
b) BFG - roald dahl (i know i know, buku bdk kecik)
c) where the rainbows end - cecilia ahern (sweet sgt-sgt)
d) salina - a samad said
e) Introduction to Physics - Giancoli

3) Apabila saya makan pizza, saya paling suka habiskan
a) nenas ( ke nanas?)
b) sup
c) olive
d) timun
e) pizza crust

4) Saya akan mengatakan ini jika boipren saya adalah jason wade, lifehouse (ni ala-ala soalan bonus gak ni)
a) 'you cannot sing to anyone anymore'
b) 'you are not permitted to sing anymore as of now'
c) nothing. too mesmerized
d) 'you cannot speak, you are only permitted to sing'
e) all of the above

5) Mood saya paling buruk pada waktu?
a) waktu berbuka puasa
b) waktu asar
c) 11.39 malam
d) tengahari
e) pagi

6) Ini adalah impian saya (ni pun ada baiknye saya kasi jwpn terus)
a) pergi ke Champs-Elysse, France
b) menaiki keretapi Trans-Siberia
c) mempunyai perpustakaan peribadi sendiri
d) bercuti ke Necker Island
e) semua sekali sebab saya tamak haloba

7) Jika anda mahu saya gembira, anda cuma perlu beri saya makanan ini ... (dgn jayanya menyembunyikan mknan kegemaran sendiri dr rakan-taulan)
a) Prozac
b) seketul ayam goreng berjenama KFC
c) caviar (ha-ha)
d) kentang goreng
e) twisties perisa BBQ

8) Jenis sukan kegemaran saya adalah
a) berenang (kalo nak buat skang, dlm sinki je la jwbnye)
b) window shopping (bole bakar kalori juga oke)
c) kuak lentang atas katil
d) cari duit dalam tepung
e) berjalan-jalan di tgh remang senja

9) Saya tidak percaya pada kewujudan
a) santa claus
b) kebolehan psikik
c) leprechaun
d) piring terbang
e) hantu

10) Saya mempunyai darah (ni soalan saje tanak org menang hadiah. ha-ha)
a) A
b) B
c) AB
d) O
e) raja

so, i had lots of fun today and again i had that naan. and fries. ahh..the taste of it. and i'm positively tired tho. and can't wait for july.

2 comments:

Zila said...

this is my answers

1) B

2) D

3) C

4) E

5) E

6) E

7) C

8) E

9) D

10) C

Zila said...

hv u done twitter, darling?