Thursday, February 18, 2010

petang tadi aku naik bas, nampak la sorang mamat ni. dengan beg balik kampungnya (aku bajet die baru balik dr hometown la maklum cuti panjang padahal melayu), die pun bergegas nak duduk. lepas tu ade sorang minah ni dok dekat bahagian bertentangan (mamat tu duduk sebelah kanan, minah tu sebelah kiri). yang aku kelaka sangat, sepanjang-panjang setengah jam perjalanan mamat tu tertoleh-toleh nak tgk minah tu. padahal dari mula lagi minah tu dok sorang. kalo segan sgt nak duduk sebelah, duduk  la belakang (eh same je ke efek?).

selang beberapa minit, aku tgk mamat ni dok toleh-toleh dekat si dia sampai aku jadi asyik tengok aksi dia, tak jadi nak baca buku. minah tu curi-curi pandang gak kat mamat tu. ade sekali die toleh orang dok belakang die. lelaki. minah tu senyum je. mungkin die ingat....

haha klaka klaka. brader, kalo nak sgt berkenalan, kasi je la name card. tak payah la sampai terkehel leher.

aih drama btol hari ni

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

tahnyer...aiseh selow milo btol la mamat tu!

Unknown said...

tu ah
nnt terlepas peluang
sgt rugi kan?