Tuesday, June 21, 2011

Perihal Holiday on Ice

Walaupun aku hanya ada RM 2.50, malam ini berjaya juga aku ber-Holiday on Ice. Ini nama bedak yang entah dari tahun bila.

Bedak ini memang unik. Sudahlah tin menunujukkan gambar sepasang kekasih (tah-tah adik beradik pandai je aku buat cerita) sedang bercuti di pergunungan penuh salji. Maka ia berikan aku placebo effect di mana setiap kali memakainya aku rasa sejuk. Malam ini aku lumur bedak pada tangan untuk elakkan nyamuk. Sama seperti apa yang aku lakukan pada malam-malam sebelum ini, jenama bedak sahaja lain.

Kalau aku rasa panas malam ini, siap.

P/s: bertuahnya badan dapat kawan prihatin belikan pau utk makan tengahari bila bergurau 'I have no money'. Ada sebenarnya tapi memang kena jimat sgt-sgt. Nnt dapat gaji kita pergi makan jauh sikit ye?

Sent from my iPad

1 comment:

pae dasuki said...

ahaha..i used to have that holiday on ice tall talcum powder.
pakai mase kecik2 dulu, nenek suka tabur kat belakang badan pastu gosok sambil tidurkan i..
heaven nye time tu ^_^