Thursday, June 16, 2011

Untitled Note

From Evernote:

Untitled Note

Perihal Pursuit of Happyness

Dah berapa kali aku nak tengok cerita ni. Tak jugak dapat. Tapi akhirnya aku dapat juga tgk sampai habis semalam. First half aku dah tgk lama dah. Kebetulan pulak lepas tgk cerita jam 10.30 mlm tu ada pulak cerita tu.

Bila aku tengok cerita ni, teringat pulak masa aku jadi telemarketer dulu. Selama lapan jam, Chris Garner tak letak gagang. Minum air pun tidak sebab nak kejar masa untuk ambik anak dia dan tidur dekat homeless shelter. Sedangkan masa tu, kawan-kawan trainee dia bole setelkan 9 jam at least.

Perlu ke aku cerita dia kerja apa? Tak perlu kot. Tapi aku kagum dengan dia. Bukan senang nak buat semua tu. Tapi ye lah, aku pun bukan rajin sgt nak jadi telemarketer thi hi hi.

Ye, mari teruskan dengan cerita di kedai kain pula.

BTw, sedih tapi tak nangis. Mungkin dah habis sedih selama tgk I Am Sam.

No comments: