Sunday, March 21, 2010


 credit fanfiction uk

sumpah tidak boleh menghabiskan buku the gift dari cecilia ahern ini. bukak-bukak sahaja page, sudah boleh agak apa yang akan jadi di kemudian hari. 

it started with a christmas meal landing inside a house. then, filthy rich guy meets really poor beggar. and can actually predict what would happen next. hence, i returned the book asap. 

it seems that i can only stomach old ahern's novel. 

memang bukan untuk seseorang yang tidak sukakan jalan cerita yang slow seperti keretapi KTM ke penang yang bersiar-siar, berhenti minum kopi di setiap negeri selama setengah jam. mungkin anda tidak tahu tetapi keretapi ke butterworth mengambil masa 8 jam. 

p/s: tidak syud. buku ini saya tidak beli

4 comments:

nora ashikin said...

ini buku pertama yang seseorang bg kat saya. :D

dan saya jugak tidak berjaya menghabiskannya!! maaf rere~ T_T

rasa bersalah sebenarnya sebab tak boleh habiskan buku ni sebab dia bg, tapi saya mmg tak boleh nak hadammmm!! sob sob.. sorry :(

*tatau kenapa kena cakap camni kat sini. hee~ :P*

nora ashikin said...

:P

s.c.h.u.l.t said...

orang kasi? :)

kinkin: eceh. adek kasi penuh kasi tu. cepat hadam!

Unknown said...

haha adoi kinkin. mmg la ampunkan saya. saya mmg tidak boleh habiskan buku ini. separuh pun tidak mampu. TAPI anda perlu habiskan tahu? cuba

syud: betul itu *nanti nak kene kasi syud lord of the rings, unabdirged version