Sunday, March 28, 2010

syot peberet ini hari


syot peberet ini hari
Originally uploaded by uculer
paling suke gambar ini daripada banyak-banyak gamba yang diambil semalam
mamat imran ini kejutkan saya dari tidur hanya dengan duara dia yang kecil. super comel. semua orang disuruh dokong. tapi masalahnya dia begitu aktif. atuk dengan nenek saya cube dukung tapi mengah. pinggang saya pun sudah sakit-sakit (main lambung-lambung sampai dia muntah. kejis-ness).
oke bye, emak suruh saya perhatikan imran tapi saya tulis belog.

p/s: imran kirim salam dengan auntie syud

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

muka macam nak nangis..hihi. comelnye kamu imran! grrr. geram! :D

Unknown said...

sbb kat blakang tu tgh masak rendang ayam jadi partikel-partikel cili beterbangan di udara. tu yg muke jadi gitu