Saturday, October 16, 2010

syaiton

mesej cerita m malam semalam (m night shyamalam) tu senang aje, bagi aku lahh. kalau kau rasa syaiton tu wujud, maka Tuhan itu pun wujud juga la. 
 
(if you believe devil exists, so does God). 

aku rasa cerita ini bijak. setandad la cerita pakcik malam semalam memang mcm tu. mcm pening-oening sikit dan perlukan berfikir. nasib baik teman tgk wayang aku tak bukak mulut, kalau tidak, mau makan kasut. 

baru aku perasan, selalu sangat tgk wayang sorang-sorang sampai sudah wujud satu perasaan cuak kalau ajak orang lain pegi tgk wayang. takut kalau teman yang datang sama tak berhenti bercakap. memang boleh membawa kepada putus sahabat. 

next stop, mungkin the other guys. mungkinlah. 

ha sudah. kerja menimbum ade hati berpoya-poya. pulang sebelum shin chan ditayangkan lps tu mengantk sudah. kerja tahu kerja, marah saya kepada diri sendiri. 

si dia yang baik hati belikan air bergas tapi maaf, ada masa-masa saya memang tidak boleh minum air bergas, air sejuk pun tidak boleh sebenarnya tapi sungguh tidak dapat menahan. maka sekarang sedang tanggung akibat. 

mari shin chan!

4 comments:

s.c.h.u.l.t said...

alamak! adakah ini bermakna kalau saya ajak tengok wayang awak takmo tengok dengan saya? :(

*hampa*

Unknown said...

anda kene tanya diri sendirilah samada anda mempunyai ciri-ciri yg saya sebutkan tadi :)

Clarky Afif said...

ellllllllehh! putus sohabat ke putus chenta?

woowoowoowoo

Unknown said...

clarky: keputusan PMR 2010