Wednesday, March 30, 2011

Perihal tidur

Perihal tidur

Aku bukan susah sangat nak lelapkan mata. Kalau siang, bila-bila boleh. Yang anehnya, aku cukup culas untuk tidur malam.

Sepatutnya, aku tidur paling lewat jam 11.30. Sudah kerja begini, memang itulah waktu tidurnya. Jangan cerita waktu belajar dulu. Siang dengan malam dah tak berapa pandai nak beza.

Minggu ini, susah betul nak tidur. Guling-guling main game, belum tentu mata akan mengantuk. Akhirnya, dekat jam satu baru tidur ( itulah sebab emosi jadi cacamerba).

Tetapi aku lebih bersedia kini. Satu jam loceng di telefon, satu lagi alarm di alat MP3. Yang di telefon bunyinya bingit. Satu lagi, sedap sedikit. Konon-kononnya, banyak alat nak kejutkan aku, makin senang nak bangun.

Harapan. Boleh siap layan lagu baru terhegeh-hegeh nak bangun. Kalau sepuluh minit, boleh faham. Tapi...

P/s: saya bertuah ada kawan semacam kamu, wahai peminat casey abrams. Terima kasih :)


Sent from my iPad

3 comments:

Unknown said...

selamat malam ucu! :)

Unknown said...

selamat malam kembali dayya. sori lambat reply hihi

Unknown said...

hi. *hugs*