Tuesday, November 09, 2010

Bercerita

Aku kira,tema cinta adalah tema yang paling dekat dengan aku.Di sekeliling aku penuh dengan rasa cinta.cinta para negara duit Dan gajet.aku?sejujurnya aku cintakan rasa makanan.sebab itu sering pulang lewat sebab tak mampu berkata tidak pada tawaran untuk makan.

Cinta adalah tema pilihan aku.ya,aku sedang bercinta,dengan buku.kalau fizikalnya seorang manusia berjantina lelaki,aku tak mahu beri jawapan.

Rasa cinta itu paling senang untuk aku selami.orang-orang disekeliling aku sedang asyik dilamun cinta.Dan ada yang datang mengadu tentang kesengsaraan dihambat penangan cinta.lainlah aku koboi.kalau aku koboi,tema pilihan aku mungkin bukan cinta.

Ada yang jarinya jahat,memperlekehkan kedangkalan penulis berbicara tentang cinta.bukakan minda,kau akan faham yang cinta bukan hanya terbatas antara lelaki Dan perempuan.ya aku tahu,yang sama jantina pun ada juga tapi maksud aku,cinta sesama manusia.rindu pada kekasih atau pada Kekasih?

Bicara soal cinta selalu terbuai rasa.aku  sendiri berasakan yang tulisan tentang cinta buatkan interaksi penulis-pembaca jadi sgt dekat.

Notakaki:terima kasih banyak pada semua yang sudi membaca cubaan saya no 1di entri sayang

No comments: