Thursday, November 04, 2010

Pembukaan uniqlo

Dari haritu lg aku nk sgt tau apa yg istimewa sgt uniqlo dari jepun ni.punyelah lama tayang iklan sampai aku pun sedikit givap.lps tu,dua hari lepas aku baca kat mana tah,ada cabutan bertuah utk first five couples dan diterbangkan ke jepun.sasah la aku kalah tak perlu bertanding sbb aku mana ada kapel har har.tapi aku Mcm berminat la tgk seluar  jin 50 hinggit.
Tapi hari ni bos nak belanja makan.maka tak bolehlah nak siapkan kerja laju-laju untuk ke uniqlo.

Ah.Kalau aku pegi pun,nak masuk pun tak boleh.budak opis aku cakap,queue kol 4 dah berpusing-pusing.beliau sungguh amarah sekali kerana tidak boleh membeli apa-apa.

Kami habis makan kol 8.itupun mengusung perut yang maju kedepan.lps tu konon nak pegi beli la.kot la dah tade orang kan.

Weih.harapan lah.takde orang kat bb?tipulah.sampaikan kedai tu dah tak benarkan orang masuk.punya lakukan?

Orang jepun ni ada perasap mesin jahit guna kemenyan ke sampai gitu sekali?nnt bebila senang je la aku pegi.tak kuasalah aku nak bersusah-payah beratur bagai nak beli baju.

2 comments:

adelynne said...

You make me laff so hard. :D

Unknown said...

ape ni ade, orang serius ni. ish