Monday, April 19, 2010

punyelah kan aku beria nak update blog masa tunggu tepung pancake ditutup selama setengah jam, sekalik ini connection buat lawak. nvm. skang dah boleh. 

aku rasa ada baiknyalah aku pindah ke seremban je cenggini kalau naik bas pukul 6 lebih sampai umah kol 8. ini semua sbb nak buat jalan baru antara simpang brickfields dgn muzium negara itu. nasib baik lah ada buku baru. bolehlah jugak membaca. 

mcm mana ni? kene cari alternatif baru. 
1. naik monorail, turun dekat brickfields. eh tak buleh. 
2. naik putra, lps tu naik rapid (not) KL. tapi karang tiada masa utk berpeluh. 
3. jalan ke cm mcm biasa kemudian naik putra lps tu turun kat universiti naiklah ape-ape? hurm mcm oke. 

apekah tujuan entri ini? tiada tujuan. ini siri berceramah dekat diri sendiri. which reminds me...

tadi aku baru balik keje, aku masuk jumpe sepupu aku la nak tanya pasal die punye matriks what not. sekalik mak aku masuk, terus serbu
makcik: diaorang ni kalau jumpe tak bercakap (aku mcm dah blur. ni amende ni? what what?)
makcik: derang ni la. hajar dengan siti (ouh oke ingat pehal)
aku: cadar?
makcik: dia ni tanak bagitau, hajar pun mintak asasi UIA 
aku: cadar? 
makcik: makcu hari ni ....
ya allah, pertanyaan aku bagaikan angin lalu, dibiarkan begitu sahaja. i dun keh ini asasi dimensi ape semua (sorry sepupu but i need my bedsheet). tak memasal je aku kene leter pasal asasi ape semua segala. 

tapi itulah dia. guru besar mmg begitu kot. i feel you sepupu!

2 comments:

Clarky Afif said...

nvm the cadar.
penkek lebih penting okeh!

Unknown said...

thank you o wise one *bows