Tuesday, October 18, 2011

Perihal Ego

Baru beberapa hari yang lepas, aku jumpa seorang kawan. Hebat orangnya, kacak pula tu (jek sket sebab selalu kene belanja. Koh koh. Lepas ni belanja sweater seketui terus pls :D).

Hebat dia ni tapi biasalah, orang hebat dia tak rasa diri dia hebat. Tapi dia tau dia kacak dan comel (which is a bit odd. Anda ni kacak ke comel? Ada pening sikit di situ).

Tengah borak-borak tu, aku tersebut nama kapasitor. Aku banggalah dengan ciptaan jojo yang satu ni, yang banyak mengajar aku tentang pelbagai perkara. Aku ni kengkadang tu main cakap je, ak tak serius sangat.

Sekali dia kasitau dia tengok kapasitor dan dia baca blog aku. Well, kalau aku tiada ego, pasti aku tiada blog atau cuba-cuba menulis di kapasitor. Segan tu segan juga bila dia kasitau yang dia baca blog aku. Ego tu ada juga nak tau apa dia fikir tentang tulisan aku. Tapi aku pendamkan saja sebab ego aku akan lebih tercalar kalau orang hebat kata tulisan aku macam budak darjah lima. Saiko aku nanti.

Kawan aku ni membuatkan aku rasa bersemangat semula nak menulis. Adalah benda dia cakap yang membuatkan aku rasa menulis is not really a bad idea.

I don't know if you are reading this but I would love to read your writings. Janganlah simpan sengsorang. Sharing is caring.


Sent from my iPad

3 comments:

Abang Zam said...

oh nice

cek chun said...

macam tau saja sapa yg dimaksudkan.
weh, ada hadiah ipad 2 tak kalo jawab dengan betul?

Unknown said...

abang zam: tengs
cek chun kesayangan: aku pun pakai ipad lama ofbt.