Saturday, October 22, 2011

Perihal Produk MLM Idaman

Sekarang ni, orang MLM memang makin kreatif. Mula-mula dulu, sekadar jual tupperware. Itu waktu tahun aku baru lahir. Kemudian, dia bertukar kepada keperluan harian. Sekarang, sebab banyak orang sudah semakin risau dgn kesihatan, produk berasaskan kesihatan semakin bercambah.

Kalau nk sihat sgt, kau mkn je benda natural. Benda dah masuk kilang ni boleh diragui, bro. Jadi, tak perlulah nak promote kat saya.

Tau tak saya nak apa? Saya nak anak tudung yg confirm boleh tingkatkan IQ. Tak pun bengkung yg confirm boleh buatkan badan rajin beribadah. Bestlah kalau ada gitu.

Atau mungkin air yg boleh digunakan untuk wudhu' yang straight buatkan saya terer gila bertarannum dan membantu menghafal al-Quran. Saya mahu itu sahaja,bang. No less.

Bang, kalau dah ada kang, ckplah kat saya. Tata.


Sent from my iPad

3 comments:

Abang Zam said...

like

s.c.h.u.l.t said...

samela! saya mahu juga macam ucu :)

Unknown said...

Abang zam: kalau jumpa ckp tau?
Syud: kan kan?