Sunday, August 21, 2011

Perihal Blog Tanpa Iklan

ada beberapa blog yang aku nampak ada tag ini 'Blog tanpa iklan'. tak kisah, beb. itu pilihan kau. aku tak takde hal. macam aku pula lain. nak juga kumpul duit sesak-sesak kalau terbeli kasut lebih daripada satu. tak pun, kumpul duit nuffnang untuk beli jam seketol ke. tadehal. 

cuma blog yang penuh dengan iklan ni aku tak gemar sangat. kiri-kanan depan belakang ada iklan. lagi-lagi kalau ada iklan rollover terpampang besar-besar. aku yang tadi rasa macam nak klik iklan, terus bertindak menekan [X] pada sudut hujung kanan sekali. 

aku tak komplen byk-byk. cukuplah aku tak jenguk dah blog mcm tu err contoh tak mampu beri sebab sumpah tak ingat nama. 

2 comments:

Haikal Blank said...

okla, nak letak iklan gak lah lepas nih..nyum2....hahaha

iklan bersepah kelip2 satu blog memang mengundang sakit mata. susun elok2 kan cantik ye dak.

*krim bersih usus!murah! murah!

Unknown said...

haikalblank: nak letak tu ikut suka la. tapi kalau kita nak kumpul follower, kita kene ingat juga kita kene kasi apa yg pembaca nak.