Monday, August 01, 2011

Perihal Ikea

Emak saya super comel. Beliau nak pergi ke Ikea padahal saya jarang sgt ke sana. Boring kot jalan kat Midvalley je. Tapi saya risau juga. Pintu keluar ikea tu rasanya tak byk. Bagaimanakah kalau beliau tidak larat berjalan? Kesian beliau.

Rasanya, elok kalau saya bawa bakul piknik sekali. Dalam tu ada makanan dan minuman kalau beliau tak larat. Mungkin beliau tidak akan berasa penat hinggalah sampai ke bahagian katil. So, breakfast in bed, mom?

Nantilah aku usahakan. Aku bukan suka sangat pergi Ikea tu. Sekejap, jangan lahar aku dulu. Itu semua salah aku. Lepas terpaksa jalan tiga jam dengan high heels, aku tobat dah nak pergi situ. Serius.

Lagi-lagi pulak aku ni gilakan buku lebih daripada benda lain. Semalam bole pulak beli the Big Friendly Giant dan George's Marvellous Medicine sedangkan baru je beli Guards! Guards! Guards! dan Eric (Terry Pratchett). Padahal ada lagi dua buku tak habis baca, sentuh pun tidak.

Sudah lewat. Patutnya dh mengantuk sekarang. Marilah rangsang rasa mengantuk.


Sent from my iPad

No comments: