Thursday, August 04, 2011

Perihal Pac Man

Bukan bukan. Bukan main Pac Man. Dah lama tak main benda tu. Bukan sebab tak jumpa tapi sebab aku tidak hebat main Pac Man. Sokmolah kan termakan hantu. Mencik tapi sayang jugalah.

Bukan. Bukan tentang game. Tetapi tentang pola pemakanan. Minggu ini, rahang masih sakit. Waktu orang makan untuk berbuka seperti Pac Man, aku cuma makan perlahan-lahan di tepi. Sungguh rindukan zaman berebut semua benda. Dan aku tak semangat nak makan lama-lama. Elok jugalah. Tapi hari ni, memang sakit leher bila nak bercakap. Rasa macam tisu tertarik.

Hurm...I have a feeling that I shouldn't go on. Why? Someone cringed when I asked if the person can take a look at my scar. Nasib baik sepupu cukup berani untuk tangkap gambar parut. Gambar yang akan disimpan jadi kenangan. Hak hak.

Patutlah derang buat muka. Ngeri juga walaupun luka dah kering. Dahlah. Marilah tidur awal hari ini.


Sent from my iPad

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

takpe. kita takley haloba macam pac man.

syafakillah ucu :)

p/s:
kalau saya ada saya tolong kunyahkan makanan lembut2 pastu kasi awak swallow. :)) *eh tu bukan ibu bapa buat untuk bayi ke? ehehehe

Unknown said...

thank you syud. that's so thoughtful of you. takpela. kalau tak sakit, tak sedor diri pulak kan? koh koh.