Monday, April 11, 2011

aku paling lemah kalau nak bubuh-bubuh tajuk kat cerita ni. ini blog super lama (aku tak tahu dari tahun bila aku dah merapik di sini) jadi tak perlu letak tajuk entri segala. senang kerja aku. 

macam mana nak letak tajuk? sumpah aku tak reti. aku takut kalau letak tajuk nanti akan tercerita seluruh cerita. spoil the fun. dan aku juga aku takut kalau letak tajuk yang menyimpang, nanti sumpah orang tak faham. 

' bale ni bale.' 

tadi aku main sebut je 'wilayah jajahan'. tapi dapat feedback yang boleh buat muka aku merah. yang membaca entri ini juga mungkin akan merah juga selalunya. tapi kalau tak merah, itu hak masing-masing. 

sekarang, mahu pejam mata, dengar bunyi ombak dan cuba berfikir dengan tenang. 

aku gila pulau. bukan semua orang dapat faham. 

No comments: