Thursday, April 07, 2011

Perihal bercuti 1

Perihal bercuti 1

Seronok. Tak kerja, memanglah seronok.

Dulu, aku datang dengan kawan-kawan yang ramai ke Perhentian. Feel dia memang lain. Kali ini, sudah tidak sama. Aku memang begitu. Lebih suka nikmati sesuatu at my own pace. Kisah apa?

Baru berapa jam, aku sudah rindu pada Perhentian. Sangat. Sangat rindu dengan bunyi ombak. Bilik dekat sangat dengan pantai. Setiap masa pun boleh dengar. Seronoknya bila malam didodoikan dengan bunyi ombak.

Aku rindu pada bau laut. Angin laut dan pasir yang akan terkumpul di kaki seluar. Dan garam yang melekat di tgn bila air laut kering.

P/S: rasa-rasa nak pos komen kenapa saya tak ajak, sila jangan. Saya tiada kapasiti untuk memujuk sesiapa.


Sent from my iPad

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

seronoknya awak bercuti :)

Unknown said...

ye anda juga boleh nnt